Replantem el bosc

Dins del programa Apropa’t als Parcs de l’Agenda 21 escolar de Barcelona, el divendres 19 de novembre de 2010 els alumnes de l’escola van fer una plantada al Parc del Guinardó, amb l’ajuda del personal de Parcs i Jardins de la ciutat de Barcelona.
La zona escollida per replantar va ser l’àrea del darrera de la mateixa escola on s’hi van plantar espècies arbustives pròpies de l’alzinar i la pineda mediterrànies.
Les espècies que van plantar són quatre:

1. llentiscle - Pistacia lentiscus



2. aladern – Rhamnus alaternus



3. estepa borrera – Cistus salvifolius



4. alzina arbustiva – Quercus ilex







Comentaris

  1. Va ser divertit, el senyor ens explicava el que haviem de fer i ens vem trobar un cuc de terra.

    ResponElimina
  2. Va molar bastant això de plantar!!!

    ResponElimina
  3. Em va agradar molt!!!
    Lo que molava mes va ser treure la terra, adames la vaig treure jo tota la terra.
    El Roger de 5è diu que va trobar un cuc!
    M'agradaria haver trobat algun a mi també.

    ResponElimina
  4. Ami amb va agradar molt perque vaig treure molta sorra i vem perdre classe :P

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars