CIM DE LES ÀLIGUES

L'ITINERARI
El dia 27-10-2010 vam anar al cim de les àguiles. A les 9:00 del matí vam sortir amb l’autocar des de Barcelona a Sant Feliu de Codines. Vam arribar a les 10:00 del matí i vam esmorzar, vam conèixer una professora que ens va explicar coses sobre les aus rapinyaires nocturnes i diürnes. De les nocturnes ens va explicar que tenien l’oïda 50 vegades més desenvolupada que la nostra,que tenien la cara rodona,i aquesta forma es deia disc facial i que hi havia algunes que es camuflaven.
Dels diürns ens va explicar que tenien la vista 8 vegades més desenvolupada que tots nosaltres,que podien ser carronyers o rapinyaires.
Els rapinyaires tenen el bec com un ganxo i els carronyers també, peró una mica allargat.












SESSIÓ DE VOL


Després de veure les aus rapinyaires vam anar a veure la sessió de vol, és on les àguiles i aquests tipus d’ ocells surten a volar. Els vam veure volar, i ens els van ensenyar de molt a prop. Ens van fer demostracions de com volen i la velocitat a la podem arribar. Va ser molt emocionant perquè les àligues volaven molt a prop del nostre cap. Vam conèixer moltes espècies diferents d’altres països. Un dels més divertits va ser el Duc Nival, perquè és molt blanquet i tranquil·let.








GIMCANA

A la tarda ens ven asseure al terra i ens van explicar que farien una gimcana. Ens van dividIR en sis grups tres eren els duc i els altres tres falcons i hi havia un càpita que es deia gran pollastre i els altres eren els pollets i havien d’anar darrere del gran pollets i havia activitats i proves, relacionada amb les aus que havien vist al matí.


Si us va agradar la visita i en voleu saber més consulteu la pàgina web del cim d'àligues






Algunes fotos més:


Comentaris

  1. El que em va agradar més va ser la zona de vol.
    Veure els ocels rapinyaires volant.

    ResponElimina
  2. A mi em va agradar molt la gimcana, a sobre que van guanyar els ducs i jo era duc.

    ResponElimina
  3. M'ha encantat la sortida al Cim d'Àliges perquè
    he pogut observar rapinyaires i carronyers(per
    cert,ara se el que vol dir)i a part també vaig fer una gimcana sobre les aus i hem va encantar.
    Si t'agraden les aus et recomeno el Cim d'Aliges.

    ResponElimina
  4. Em van agradar molt les aus i les activitats, per exemple: el matí, el coneixement, la sessió de vol i a la tarda, la gimcana.

    ResponElimina
  5. A mi amb va agradar molt, un ocell que es deia gamarus.

    ResponElimina
  6. El que m ´ha agradar més, a sigut el del vol, perque, volaven sobre nostre.Us recomano que aneu, es fantastic.Te la impresio que es tiresin a sobre.

    ANEU-HI!!!

    ResponElimina
  7. HEU DE VISITAREL CIM D'ÀLIGUES, JO HE ANAT I ÉS MOLT DIVERTIT.

    ResponElimina
  8. El cim d'àligues va ser molt divertit, hi ha molts tipus d'ocells!!

    ResponElimina
  9. Al cim d'àguiles vem fer una gincama molt divertida

    ResponElimina
  10. El que me va agradar més és la sessió de vol va ser molt guai,vaig veure molts ocells que no coneixia, els millors ocells van ser el Duc Nival la Òliva i l'àguila del Coll Blanc

    ResponElimina
  11. A mi m'hagradat molt la sessio de de vol quan van sortir 15 ocells.

    ResponElimina
  12. Vull afegir un comentari:
    Per a mi l'ocell més espectacular de veure molt a prop va ser el Voltor Comú

    ResponElimina
  13. El cim d'aligues és un lloc molt bonic i on cuiden molt bé les àguiles.

    ResponElimina
  14. El cim d'àligues ha estat molt divertit
    sobretot la sessió de vol.

    ResponElimina
  15. m'ho vaig passar molt be al cim d'aliges sobretot quan van sortir els ocells a volar,peró la gincama,QUIN GRUP...!!!

    ResponElimina
  16. A mi em va agradar molt perquè quan era la
    sesió de vol una au casi m'agafa la camara!!!,
    recomano que hi aneu,es divertit,i apréns.

    ResponElimina
  17. Xavier, Roger i Julian 5è4 de novembre del 2010, a les 8:54

    El cim d'àligues és molt guai, sobre tot la sessió de vol i la gimcana. Os recomanem que hi aneu.

    ResponElimina
  18. Hola a tots,a mi m'agradat molt l'excurció que hem hanat al Cim d'àligues,ilo que m'agradat mé
    és les aus quan an volat i la gimmcana.


    ANU!!!!

    ResponElimina
  19. A mi m'ha encantat anar al Cim d'Aligues(m'encanten els animals)
    M'ha AGRADAT MOLTISSIM!!! (us ho recomano)

    ResponElimina
  20. LA GIMCANA NO EM VA AGRADAR GENSS....




    ELIS 6È

    ResponElimina
  21. Em va agradar molt la sortida al cim d'aligues
    El millor va ser el vol de les Aus

    ResponElimina
  22. Recomano que tots els nens que no han anat hi vagin amb els seus pares perquè és impresionant tindre una aguila de coll blanc a 3 pams!!!!!! Va ser la bomba!!!

    ResponElimina
  23. a mi m'ha agradat molt quan va sortir l'àliga de coll blanc, casi em dona.

    i aneu si fa calor millor, perque així els àligues et donen aire!!!

    ADRIÀ

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars